Giriş yapmadınız.

#1 20.10.2016 11:03:03

mgsmus
Moderatör
Yer: Mersin
Kayıtlı: 17.08.2013
Mesajlar: 1,675
Website

Outlook yardım :)

Merhaba

Outlook ile ilgili bir sıkıntım var.

09.09.2016 tarihinde bana CC yapılmış bir mail geldi, sorun yok. Daha sonra bir anda şimdi yani 1 ay sonra aynı mail sürekli geliyor. Daha doğrusu gelmeden ziyade kendisini kopyalıyor sanki çünkü tarihi hiç değişmiyor. Hep aynı, 09.09.2016 Cuma 12:13, hep bu şekilde. 15 20 saniyede bir gelen kutusunda beliriyor. Şimdi gelen kutusunda aynı mailden onlarca var, siliyorum tekrar geliyor. Neden olabilir, kuralları, yönlendirmeleri vs kontrol ettim, ilgili bir şey bulamadım. Yardım lütfen smile

Çevrimdışı

#2 20.10.2016 11:29:46

Kevin-Mitnick
Üye
Kayıtlı: 26.05.2016
Mesajlar: 486

Yanıt: Outlook yardım :)


Mister Koder

Çevrimdışı

#3 20.10.2016 18:32:59

sineld
Yönetici
Yer: Bursa
Kayıtlı: 26.12.2012
Mesajlar: 1,486
Website

Yanıt: Outlook yardım :)

Eğer aynı mail birden fazla kişiye gönderilmiş ve gönderim esnasında alıcılardan birinden kaynaklı (kota vb) bir sorun ile karşılaşmışsa periyodik olarak deneyeceğinden aynı maili tekrar gönderme durumu var.

Bunu aşmanın ise birkaç yolu var (sunucunun Linux olduğunu varsyıyorum);

1. Mail servisi yeniden başlatmak (service exim restart)
2. Mail servis kuyruğunu temizlemek (exim için örnek:

$ killall exim && exim -bp | exiqgrep -i | xargs exim -Mrm 
service exim restart

3. mail servis yazılımını güncellemek (directadmin için):

cd /usr/local/directadmin/custombuild
./build update
./build set eximconf yes
./build set eximconf_release 4.4
./build set spamassassin yes
./build update
./build exim_conf

Çevrimdışı

#4 21.10.2016 17:26:33

mgsmus
Moderatör
Yer: Mersin
Kayıtlı: 17.08.2013
Mesajlar: 1,675
Website

Yanıt: Outlook yardım :)

Ne yazık ki kurumsal mail o yüzden sunucuya ulaşma imkanımız yok. Mail birden fazla kullanıcıya gönderilmiş, ben de dahil iki kişiye CC yapılmış ama sadece benim Outlook'da mail çoğalıyor. Diğer CC mailinde ya da gönderilen kişilerde bir problem yok. Hala bir çözüm bulmuş değilim, şimdilik kural oluşturdum ama çözüm bulmam lazım.

Çevrimdışı

#5 24.10.2016 16:27:48

sineld
Yönetici
Yer: Bursa
Kayıtlı: 26.12.2012
Mesajlar: 1,486
Website

Yanıt: Outlook yardım :)

Sunucu hizmet sağlayıcısından sunucuyu yeniden başlatmasını talep edebilirsin, bu eylem sorunu %90 ihtimalle çözer.

Çevrimdışı

Forum alt kısmı