Giriş yapmadınız.

#1 04.03.2019 10:46:13

neri
Üye
Kayıtlı: 24.07.2018
Mesajlar: 62

Paket yükledikten sonra oluşan hata

Selamlar,

Herhangi bir paket yükledikten sonra 'Script @php artisan package:discover --ansi handling the post -autoload-dump' ile biten hata alıyorum. Paketleri yükledikten sonra çalışıyorlar ama bu hataların neden kaynaklandığını bulamıyorum yardımcı olur musunuz ?

Çevrimdışı

#2 04.03.2019 11:27:55

mgsmus
Moderatör
Yer: Mersin
Kayıtlı: 17.08.2013
Mesajlar: 1,537
Website

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

Hatanın tam hali nedir?

Çevrimdışı

#3 04.03.2019 12:04:20

neri
Üye
Kayıtlı: 24.07.2018
Mesajlar: 62

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

mgsmus yazdı:

Hatanın tam hali nedir?

Abi tekrar composer update yaptım hatayı almak için bu sefer hata vermedi bazen veriyor anlayamıyorum hata carbon falan laravel kendi paketleriyle ilgili şeyler yazıyordu.

Çevrimdışı

#4 11.03.2019 11:11:04

neri
Üye
Kayıtlı: 24.07.2018
Mesajlar: 62

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

mgsmus yazdı:

Hatanın tam hali nedir?

@mgsmus hatayı tekrar aldım. hata şe şekilde ama ben vendor dosyalarında bi değişiklik yapmadım. Filesystem ile ilgili neden hata geldiğini anlamıyorum

grGPJL.jpg

Çevrimdışı

#5 11.03.2019 12:23:32

mgsmus
Moderatör
Yer: Mersin
Kayıtlı: 17.08.2013
Mesajlar: 1,537
Website

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

rename fonksiyonunda Operation not permitted şeklinde hata almışsınız. Yetkilerle/dosya sahipliliği ile alakalı bir durum gibi duruyor. composer install/update yaptığınız kullanıcı ile ilgili bir sorun olabilir. Önce root ile sonra normal kullanıcı ile işlem yapmış olabilir misiniz?

Ekleme:
Şu linki bir inceleyin, aynı hata ile ilgili:
https://github.com/laravel/framework/issues/26462

Çevrimdışı

#6 11.03.2019 12:31:38

sineld
Yönetici
Yer: Bursa
Kayıtlı: 26.12.2012
Mesajlar: 1,439
Website

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

chmod -R 777 bootstrap/cache

komutunu proje dizininde çalıştırır mısınız?

Çevrimdışı

#7 11.03.2019 12:44:51

neri
Üye
Kayıtlı: 24.07.2018
Mesajlar: 62

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

@mgsmus verdiğin linki inceledim hocam, terminali yönetici yetkisi ile açınca problem olmadığını söylüyor diğer bir kaç kullanıcı da sublime text'i kapatın felan yazmış. Bende bunları deniycem.

@sineld çalıştırdım hocam terminal de bi yanıt dönmedi birazdan yeni bi paket indiricem sonuçları yazıcam.

Çevrimdışı

#8 11.03.2019 14:36:24

neri
Üye
Kayıtlı: 24.07.2018
Mesajlar: 62

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar olursa eğer benim problemim çözüldü, Cmder yükledim yonetici izniyle çalıştırarak paketleri yüklüyorum, bash kullanmayı bıraktım.

Çevrimdışı

#9 11.03.2019 20:20:15

sineld
Yönetici
Yer: Bursa
Kayıtlı: 26.12.2012
Mesajlar: 1,439
Website

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

Mümkünse Linux kullanın. Windows hem sorunlu hem de yavaş bir geliştirme ortamıdır.

Çevrimdışı

#10 13.03.2019 07:54:22

neri
Üye
Kayıtlı: 24.07.2018
Mesajlar: 62

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

sineld yazdı:

Mümkünse Linux kullanın. Windows hem sorunlu hem de yavaş bir geliştirme ortamıdır.

Linux ortamında homestead kuruluma ihtiyaç var mı üstad ?

Çevrimdışı

#11 13.03.2019 11:49:02

sineld
Yönetici
Yer: Bursa
Kayıtlı: 26.12.2012
Mesajlar: 1,439
Website

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

neri yazdı:
sineld yazdı:

Mümkünse Linux kullanın. Windows hem sorunlu hem de yavaş bir geliştirme ortamıdır.

Linux ortamında homestead kuruluma ihtiyaç var mı üstad ?

Gerek yok. Linux'a doğrudan kurum LEMP veya LAMP ve geliştirmeye başlayın.

Çevrimdışı

#12 13.03.2019 12:17:19

neri
Üye
Kayıtlı: 24.07.2018
Mesajlar: 62

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

sineld yazdı:
neri yazdı:
sineld yazdı:

Mümkünse Linux kullanın. Windows hem sorunlu hem de yavaş bir geliştirme ortamıdır.

Linux ortamında homestead kuruluma ihtiyaç var mı üstad ?

Gerek yok. Linux'a doğrudan kurum LEMP veya LAMP ve geliştirmeye başlayın.

Tamamdır hocam ubuntu 18.04 lts versiyonu indirdim, usb içine boot edip önce deniycem, bilgisayarım uyumlu mu düzgün çalışır mı eğer çalışırsa tam kurulum yapıcam çünkü bilgisayarım pahalı bi makine olmadığı için vagrant çalışırken ağırlaşıyor.

Çevrimdışı

#13 13.03.2019 18:00:38

sineld
Yönetici
Yer: Bursa
Kayıtlı: 26.12.2012
Mesajlar: 1,439
Website

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

Vagrant için Virtualbox kullanıyorsunuz, o ağır bir sanal makinedir. VMWare kullanmak gerek (linux ve windows için), macos içinse Parallels Desktop öneririm ancak VMware vagrant plugin'i ücretli. Vagrant için diskiniz mutlaka SSD olmalı ve ram ise en az 8 olmalı.

Linux için Ubuntu yerine Elementary OS öneririm. MacOS görünümlü ve çok kararlı.

Çevrimdışı

#14 13.03.2019 19:34:51

neri
Üye
Kayıtlı: 24.07.2018
Mesajlar: 62

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

sineld yazdı:

Vagrant için Virtualbox kullanıyorsunuz, o ağır bir sanal makinedir. VMWare kullanmak gerek (linux ve windows için), macos içinse Parallels Desktop öneririm ancak VMware vagrant plugin'i ücretli. Vagrant için diskiniz mutlaka SSD olmalı ve ram ise en az 8 olmalı.

Linux için Ubuntu yerine Elementary OS öneririm. MacOS görünümlü ve çok kararlı.

Hocam senin tavsiyen ile linux'e ilk adımımı elementary os.ile atıyorum o zaman. Bugün ubuntuyu usb ile denedim çok çok hızlıydı elementary os'da hızlıdır sanırım.

Son düzenleyen neri (13.03.2019 19:39:41)

Çevrimdışı

#15 13.03.2019 19:40:59

sineld
Yönetici
Yer: Bursa
Kayıtlı: 26.12.2012
Mesajlar: 1,439
Website

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

Elementary os iki gözümüzün çiçeğidir smile
Linux ile ilgili takıldığınız yerler olursa elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız.

Çevrimdışı

#16 14.03.2019 11:54:29

neri
Üye
Kayıtlı: 24.07.2018
Mesajlar: 62

Yanıt: Paket yükledikten sonra oluşan hata

sineld yazdı:

Elementary os iki gözümüzün çiçeğidir smile
Linux ile ilgili takıldığınız yerler olursa elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız.

Sağolun hocam.

Çevrimdışı

#17 14.03.2019 12:03:42

sineld
Yönetici
Yer: Bursa
Kayıtlı: 26.12.2012
Mesajlar: 1,439
Website

Çevrimdışı

Forum alt kısmı